Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje Gėlių
sala taisyklės
·
Sąvokos
1.1. Pardavėjas – Privatusis juridinis
asmuo UAB „Gėlių sala“, juridinio asmens kodas 159978373, PVM mokėtojo kodas
LT599783716, registruotos buveinės adresas Žilvičių g. 16a, Teleičių k. Kauno
r. LT-53273 Lietuva.
1.2. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo,
t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo
tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris
turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis pats
disponuoja savomis pajamomis.; 3) juridinis asmuo; 4) juridinis asmuo, ar
išvardintų asmenų įgaliotas atstovas.
1.3. Taisyklės –
Pirkimo – Pardavimo taisyklės nustatančios tarpusavio santykius, teises,
pareigas ir atsakomybes tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
1.4. Sutartis –
Pirkimo – Pardavimo metu sudaroma sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
1.5. El.
Parduotuvė – Pardavėjo internetinė svetainė/parduotuvė
www.floristika.lt, kurios pagalba identifikuojamas Pirkėjas, jo užsakymas,
kontaktiniai duomenys, atsiskaitymo bei pristatymo duomenys;
1.6. Prekių
atsiėmimo centras – Žilvičių g. 16a, Teleičių k. Kauno
r. LT-53273 Lietuva,
1.7. Mobilusis
vadybininkas – UAB
„Gėlių sala“ darbuotojas pristatantis prekes pirkėjo nurodytu adresu.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės nustato asmens, įsigyjančio prekes www.floristika.lt elektroninėje parduotuvėje
, ir UAB „Gėlių sala“ tarpusavio teises,
pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje.
Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių
taikymu.
2.2 Sutartis laikoma pasirašyta kai Pirkėjas
patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio
„Susipažinau su prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.floristika.lt taisyklėmis ir su jomis
sutinku“.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės
darbui ar stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali
be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę
naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo
nuostolius.
3.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai
nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už
jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
3.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias
Taisykles, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės
tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po
paskelbimo sudaromiems sandoriams.
3.4. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos
Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
3.5. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo
anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka
už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.
3.6. Kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių (7.3) punkte numatytą
apmokėjimo būdą, Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos
informacijos, turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais kontaktais.
Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo
su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti
jo užsakymą:
1) jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2
(dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo
2) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos
Pardavėjo nurodytu terminu
3) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui sutikimo jo asmens
duomenų tikrinimui.
4. Pardavėjo
įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas sudarant sąlygas
Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Pardavėjas garantuoja prekės kokybę.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja pateikti pakankamai tikslias
prekės charakteristikas, kurios būtinos įvertinti prekę.
4.4. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms,
negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja grąžinti Pirkėjo
sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo
atsakomybės už prekių nepateikimą.
4.5.Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose Taisyklėse
nustatytų reikalavimų.
5. Pirkėjo teisės
5.1.Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje
parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės
aktais.
6. Pirkėjo
įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes, prekių
pristatymą ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims
savo prisijungimo duomenų. O praradęs prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant
informuoti apie tai Pardavėją.
6.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti
duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
6.4. Pirkėjas, naudodamasis El. parduotuve, įsipareigoja
laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, pateiktų El. parduotuvėje bei Lietuvos
Respublikos teisės aktų.
7. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka,
terminai.
7.1. Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali pateikti
užsakymą 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.
7.2. Prekių kainos El. parduotuvėje nurodomos eurais ,
įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį.
7.3. Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti šiais
būdais:
1. Banko pavedimu;
2. Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo
metu;
7.4. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti
apmokėjus sąskaitą pasirinktu būdu.
7.5. Pirkėjas įsipareigoja apmokėti užsakymą per 2 (dvi)
kalendorines dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Siuntinys pradedamas
ruošti tik gavus apmokėjimą už prekes.
7.6. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 2 kalendorines
dienas, užsakymas anuliuojamas.
7.7. Patvirtindamas taisykles Pirkėjas sutinka, kad prekių
pirkimo dokumentai - PVM sąskaitos faktūros ir kiti buhalterinę apskaitą
reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti dokumentai būtų
pateikti elektroniniu būdu.
8. Pristatymas ir
atsiėmimas
8.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo
paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
8.2. Pirkėjas gali pasirinkti skirtingus pristatymo būdus:
1. Pristatymas
kurjeriu
2. Prekes
galima atsiimti Pardavėjo sandėlyje (Žilvičių
g. 16a, Teleičių k. Kauno r. )
8.3. Prekės Lietuvos teritorijoje pristatomos per 5 (penkias)
darbo dienas nuo gauto apmokėjimo.
8.4. Kai Pirkėjas pageidauja, kad prekės būtų pristatytos ne
Lietuvoje, Užsakymo pristatymo sąlygos derinamos atskiru susitarimu.
8.5. Prekių pristatymo terminai galioja jei Pardavėjas
užsakytas prekes turi sandėlyje. Jei dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas
negali pristatyti prekių per 8.3 punkte nurodytą laikotarpį, Pardavėjas įsipareigoja
nedelsiant informuoti Pirkėją.
8.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo
priklausančių aplinkybių.
Prekių grąžinimas ir garantija
1.1 Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymų
numatyta tvarka.
1.2 Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai
Pardavėjui raštu arba skambučiu ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos.
Pirkėjas privalo nurodyti prekės kodą nurodytą sąskaitoje bei sąskaitos numerį
ar kitokį prekės pirkimą įrodantį dokumentą.
1.3 Grąžinta prekė privalo būti:
· Pilnai sukomplektuota
· Supakuota taip pat kaip pristatymo metu
·
Pirkėjo
nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuplėštos etiketės, nepažeisti
įpakavimai)
1.4 Jeigu pirkėjas
nesilaiko 1.3 punkte nurodytų reikalavimų pardavėjas pasilieka teisę prekės
nepriimti, bei negrąžinti sumokėtų pinigų.
1.5 Jei prekė grąžinama ne dėl kokybės neatitikimų, visas
grąžinimo (siuntimo, kurjerio, pervežimo) išlaidas privalo padengti pirkėjas.
9. Asmens duomenų
apsauga
9.1 Pirkėjas pateikdamas Užsakymą Pardavėjui turi pateikt
asmens duomenis, kuriais Pardavėjas gali identifikuoti Pirkėją, pristatyti
Užsakymą, susisiekti prireikus papildomos informacijos ar naudoti juos
tiesioginės rinkodaros tikslais.
9.2 Pirkėjas
atsakingas už teisingą duomenų pateikimą registracijos metu.
9.3. Pirkėjas, pateikdamas Užsakymą, sutinka, kad jo
nurodytais elektroninio pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami
informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.
9.4 Pirkėjas, nepageidaujantis, kad jo elektroninio pašto
adresas ar telefono numeris būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais,
apie tai turi pranešti Pardavėjui.
9.5. Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens
duomenys bus tvarkomi tik prekių pirkimo iš Pardavėjo, bei tiesioginės
rinkodaros (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas Taisyklių 9.4. punkte nurodyta
tvarka praneša, kad nepageidauja, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi
tiesioginės rinkodaros tikslais) tikslais. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti
Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius,
teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu
susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys
tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta
tvarka.
9.6. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei
užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo
duomenų.
10. EGS Platforma
Elektroninis vartotojų ginčų
sprendimas pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013.
Ginčai, kurie susiję su
Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje
įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba
paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti
pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą.
EGS platforma -
paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme
spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus.
EGS platforma prieinama adresu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
11. Baigiamosios
nuostatos
11.1. Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo ir
pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis.
Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės
aktų nustatyta tvarka.